Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Brainz pracují pro Eurowag a MSD a dál i pro E.on

Brainz

Brainz

Novým klientem komunikační agentury Brainz je farmaceutická společnost MSD, agentura se jí postará o strategii digitální komunikace.

Od společnosti Eurowag, poskytovatele integrované mobility v oblasti silniční dopravy v Evropě, zase Brainz dostali volnou ruku při renovaci vstupní haly. Agentura vytvořila velkoformátové panely, do kterých zpracovala celou historii a vizi firmy, zkušenosti zákazníků a prezentují se zde i nejlepší zaměstnanci společnosti. Součástí panelů je vrstva s rozšířenou realitou (AR), díky které si návštěvníci mohou pustit video s osobním poselstvím firmy a prohlédnout si produkty, které Eurowag nabízí.

„Pro Eurowag jsme kromě produkce panelů, 3D tisku a rozšířené reality zajistili i speciální interaktivní instalaci s virtuální realitou. Klienti i zaměstnanci se mohou virtuálně projet v kabině futuristického kamionu a prohlédnout si nově otevřenou čerpací stanici Eurowag poblíž španělského Figueres,” popisuje ředitel Brainz VR Robin Pultera.

Po několika letech spolupráce zůstává letos klientem Brainz energetická společnost E.on. Agentura se bude dál starat o grafické a kreativní práce týkající se webu, tvorby kampaní a podkladů pro digitální komunikaci.