Brainz představují PR studio Brainz Narrative

Nově založená PR agentura Brainz Narrative plánuje klást důraz na personální komunikaci.

Tým Brainz Narrative

Tým Brainz Narrative: zleva Štěpán Kleník, Tereza Škarková, Martina Trnka Vaňková, Robin Pultera

V kreativní skupině Brainz Studios vznikl nový tým pro public relations Brainz Narrative. „Sami jsme dlouho hledali partnera na PR, který by nabízel kvalitní obsah, až jsme se rozhodli této role ujmout sami,“ předesílá Štěpán Kleník, jeden ze spoluzakladatelů skupiny i nového studia. Se skupinou Brainz Studios bude Brainz Narrative sdílet nejen kanceláře na pražských Vinohradech, ale i veškeré know-how, nástroje a postupy.

„Vznik dalšího studia je přirozeným krokem k rozšíření našich služeb charakteristických multidisciplinárním přesahem i znalostí nejnovějších trendů a technologií. Klientům chceme nabídnout nové pojetí PR založeného na synergii dat, psychologie, kreativity a selského rozumu. Kromě tradičních služeb se také chceme výrazně profilovat na komunikaci značek skrze autentické příběhy lidí, kteří je tvoří a stojí za jejich úspěchy,“ přibližuje Kleník.

Logo Brainz Narrative

Logo Brainz Narrative

Společně s Kleníkem bude v čele nového studia stát Martina Trnka Vaňková, Tereza ŠkarkováJakub Smoljak. Vaňková je společně s Kleníkem a také Robinem Pulterou spolumajitelkou nové agentury. Pro ně má zajišťovat především start a řízení firmy, akvizici nových klientů a postupné posilování interního týmu. Ten je nyní postaven na spolupráci interních zaměstnanců se sítí zavedených externích spolupracovníků. Ambicí studia je nyní oslovit nejen osobnosti a značky, kterým chybí vlastní komunikační tým, ale i interní PR oddělení, které jsou vytížené komunikací značky a nemohou se dostatečně věnovat personálnímu PR. „Jedná se o disciplínu, která má pro renomé jednotlivců či firem zásadní dopad. Rádi bychom, aby se personální PR stalo běžnou součástí, případně i firemním benefitem pro střední a top management,“ říká Martina Trnka Vaňková.

Škarková nastoupila do Brainz Studios na pozici PR a marketingové ředitelky loni. Dřív působila na Akademii múzických umění v Praze a na britském velvyslanectví, kde stála za twitterovým účtem britského velvyslance Nicka Archera nebo virálním videem Christmas Actually.

Smoljak působí v Brainz Studios jako kreativní stratég a podílel se na výrazných projektech studia Brainz Disruptive, jako jsou nová pojišťovna Simplea finanční skupiny Partners, V Praze jako doma pro Prague City Tourism nebo umělecká platforma St_age pro vídeňskou nadaci Thyssen Bornemisza Art Contemporary. Zajišťuje také personální PR pro senátora Davida Smoljaka. Společně s Kleníkem je mentorem ve schématu DoToho! Pavla Přikryla, Pavla BouškyLuboše Černého.

Součástí týmu Brainz Narrative bude i Barbora Kalousková, která má zkušenosti s tvorbou digitálních osobních brandů pro C-level manažery IT firem i umělce z oblasti hudby, divadla a tance. Zodpovídat bude především za veškerý obsah a klientům bude asistovat také s populárními formáty jako podcasty či vertikální videa.

Brainz Narrative v prvních měsících své činnosti zajistili datovou analýzu sociálních sítí pro biofarmaceutickou společnost MSD nebo personální PR pro zakladatele sítě hydroponických hi-tech farem Tomáše Lichtenberga (dřív Fruitisimo a Giftisimo). Studio se také podílelo na představení závodní hry ve virtuální realitě pro Škoda Auto, komunikaci inovátorského koncertu OnLive kapely Tata Bojs či zajistilo kompletní PR komunikaci v tuzemských a zahraničních médiích pro kulturní startup Brejlando.

K digitálnímu studiu Brainz Disruptive a studiu zaměřenému na virtuální a rozšířenou realitu Brainz Immersive by kromě PR studia Brainz Narrative mělo v průběhu roku přibýt ještě studio na vývoj her ve virtuální realitě s názvem Brainz Gamify.