Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Brainz VR vzali pět nováčků: vývojáře i designéry

Pětice nových tváří v Brainz VR

Pětice nových tváří v Brainz VR. Zleva Kinsey Nietzsche, Lucie Jančová, Petr Kobilák, Petr Slavík, dole Kryštof Šuk

Pražské kreativní studio Brainz VR, sesterská firma digitální agentury Brainz věnující se rozšířené a virtuální realitě, na přelomu roku posílilo svůj tým, tentokrát o pět nově příchozích členů. Vývojářský tým posílí developeři v Unity 3D Petr Kobilák, který pracoval pro český startup Strv nebo Grip Digital, Kryštof Šuk se zkušenostmi ze startupu Gamee a Kinsey Nietzsche z herního studia BadFly Interactive.

Designérský tým doplnili Lucie Jančová, která působila jako senioní designérka ve studiu U+ či jako asistentka v Ateliéru grafického designu a vizuální komunikace na UMPRUM, a Petr Slavík, jenž má za sebou produktový design v Seznamu, datovou analýzu a UX v digitální agentuře 2Fresh. Ten se bude soustředit na design uživatelské zkušenosti v oblastech virtuální a rozšířené reality. Oba se hned zapojili do designu nové dětské aplikace s rozšířenou realitou Škoda Magic Book pro platformu iOS.

“Díky rozšíření týmu a příchodu specialisty na UX Petra Slavíka budeme věnovat ještě větší pozornost uživatelskému rozhraní v projektech rozšířené i virtuální reality. Intenzivnější uživatelské testování také zahrneme do našeho standardního procesu,“ plánuje šéf Brainz VR Robin Pultera.