Pražská digitální agentura Brainz vyhrála výběrové řízení na nový web kondomů Primeros, který bude na adrese primeros.cz (momentálně je na něm jen strohá animace a odkaz na profil značky na Facebooku a Instagramu). Kromě toho Brainz se stávají strategickým partnerem značky Primeros pro online komunikační kanály, které mají rozvíjet společně s firemním týmem. Primeros má letos 108 let, na jaře provedla kompletní redesign své značky - uvedla nové logo a devět nových podob krabiček.
Klient na návrhu webu ocenil čistou formu a logické uspořádání obsahu. „Brainz mají zkrátka otevřenou hlavu a jdou rovnou na věc. Na rozdíl od jiných, co nabízejí akorát načinčaný *****,“ nechal se doslova citovat majitel Primerosu Roman Kocián. „Věříme, že se po třetím rande dostaneme dál než za první metu,“ doufá ve funkční vztah kreativní ředitel Brainz Jan Patawa.