Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Brainz vytvořili pro Škodu interaktivní kiosky

Interaktivní aplikaci Škodovky lze vyzkoušet na pražském letišti a v muzeu Autostadt v německém Wolfburgu

Interaktivní aplikaci Škodovky lze vyzkoušet na pražském letišti a nově v muzeu Autostadt v německém Wolfburgu

Agentura Brainz pro svého klienta Škoda Auto vytvořila interaktivní aplikaci, ve které se lze „projít“ historií automobilů, prohlédnout si aktuální modelovou řadu, podívat se na závody Motorsport nebo se třeba vydat do budoucnosti s modelem Vision iV. Aplikaci D-Touch, implementovanou do digitálních panelů, si lze vyzkoušet na pražském letišti, kde je denně využijí tisíce uživatelů, a nově také v německém muzeu Autostadt ve městě Wolfburg.

Aplikace běží na integrovaném počítači, který je vložený do dotykového velkoformátového panelu. Umožňuje prohlížení obsahu ve třech jazycích s minimální závislostí na internetovém připojení, a to v rozlišení 4K a snímkové frekvenci (FPS) 60. Dotyková skleněná vrstva je prakticky neviditelná a současně bezrámečková. Díky tomu je obrazovka přirozenou součástí prostředí, do kterého je zasazena.

„Touchscreen jsme uzpůsobili na míru klientovi. Od hardwaru přes vyztužení panelu po barevné sladění s brandem. Každá obrazovka může mít vlastní obsah, specifickou strukturu i vybranou jazykovou mutaci. Kiosky jsou také komplexně ošetřené proti výpadku elektřiny či internetu nebo špatnému uploadu dat. A samozřejmě umožňují správu a optimalizaci z pohodlí kanceláře,” popisuje projektový manager Brainz Lukáš Vacík.

Agentura zajistila design, softwarové řešení i hardware. S aplikací zastřešila fyzické dodání od externího dodavatele a také instalaci panelů s 4K monitorem, kapacitními dotykovými foliemi a bezpečnostním sklem. Systém digitálních panelů automaticky reportuje aktuální vytížení, teplotu, chyby i statistiky návštěv, také hned stahuje všechny novinky v rámci správy systému.