Brand Boost hlásí za rok dvacítku nových klientů

Agentura Michala Finty v marketingu vychází ze zkušenosti s provozem vlastních e-shopů.

Lukáš Haubelt

Lukáš Haubelt

Agentura Brand Boost hlásí, že skokově roste a během jednoho roku získala přes dvě desítky klientů. Mezi nejnovější patří Pet Center, Pekárna Kabát, Auto Opat, 7Camicie, Jahodárna Vraňany, ABF nebo Cattara, dalšími jsou Chlorito či Vetino. Interní tým se během roku rozrostl na 12 konzultantů a specialistů. Sama agentura, jejímž majitelem je Michal Finta, provozuje e-shopy Povlecemevas.cz, Bmshop.eu a Floby.cz. „Klienti nám věří, protože řešíme stejné problémy a máme na ně odpověď,“ míní Finta.

„Nejsme klasická marketingová agentura. Vycházíme především ze zkušeností na vlastních online projektech, s kterými jsme se během několika let dostali na obrat na úrovni desítek milionů korun. Díky tomu dokážeme relevantně zhodnotit, jestli mají firmy správně nastavené procesy, sklady, účetnictví a podobně,“ říká ředitel agentury Lukáš Haubelt, který v uplynulých 10 letech vedl několik výkonnostních a online oddělení, například pro Zoot, Insportline nebo oděvní značku Kara.

Během následujících dvou let cílí Brand Boost v obratu na 100 milionů Kč.