Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Brand Management

Hvězdou nové konference o budování značek má být Jim Stengel z Procter & Gamble.

Logo konference Brand Management

První ročník nové konference o budování a řízení značek Brand Management přivítá Jima Stengela, který působil řadu let jako globální marketingový ředitel Procter & Gamble.

Proč značky

O značkách se říká, že jsou stavebním kamenem firemní strategie i marketingu. Řada analýz ukazuje, že za silnou značku si zákazníci rádi připlatí a jsou jí věrní. Tak proč se v řadě firem péče a rozvíjení značky omezilo na starost o grafický symbol? Jak čelit vytrácení tržní hodnoty a naopak, jak pozvednout nositele hodnoty, jimiž značky od pradávna byly?  A proč do rozvoje značky vůbec investovat? Na to vše by měl program konference odpovědět. 

O čem

Celodenní program konference se zaměří na diskusi o tom, zda je značka velkým cílem a filozofií definující strategii firmy či „jen“ cestou a nástrojem, jak naplnit dílčí úkoly. Nabídne aktuální trendy, konkrétní případy úspěšných tuzemských i globálních značek i interaktivní diskuse o řízení značek v různých fázích jejich vývoje. Program bude v následujících týdnech postupně doplňován.

Pro koho

Účast je doporučena všem, kteří mají vliv na strategické směřování značek či firem, značky je baví, mají je rádi a hledají nové cesty jak je vést, rozvíjet a zvyšovat jejich hodnotu.

Kdy a kde

Premiérový ročník se uskuteční 23. září 2015 ve Slovanském domě v Praze.

S kým

Jim Stengel bude hlavní hvězdou konference Brand Management. Foto: Blue Events

Jim Stengel bude hlavní hvězdou konference Brand Management. Foto: Blue Events

Jim Stengel má za sebou 25 let mezinárodní kariéry ve společnosti Procter & Gamble, kterou završil na pozici globálního marketingového ředitele. V této pozici měl pod kontrolou reklamní rozpočet ve výši 7 miliard dolarů a organizačně zodpovídal za téměř 7.000 spolupracovníků. Během svého působení ve vrcholové globální roli zásadním způsobem pozvedl marketingovou kulturu firmy a přispěl ke zdvojnásobení obratu a zásadnímu zvýšení ziskovosti koncernu. V prezentaci připravené na míru Brand Managementu se zaměří na jednání a návyky, které pomáhají značkám vítězit.  

Projekt Brand Management je součástí systému marketingových konferencí, pořádaných společností Blue Events, a navazuje tak na výroční kongresy Marketing Management, PR Summit a na sérii specializovaných konferencí Primetime for… zacílených na témata jako Big DataInternet JungleMobile Marketing nebo Facebook.