Brand marketing Samsungu vede Martin Doležel

Doležel vede jeden ze čtyř týmů, na něž se od května dělí marketingové oddělení Samsungu.

Martin Doležel

Martin Doležel

Rozvoj a řízení značky Samsung na lokální úrovni v Česku a na Slovensku, reklamní aktivity a sociální sítě v rámci společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak má nově na starosti Martin Doležel. Ve funkci vedoucího týmu brand marketingu reportuje Martinu Markovi, čerstvému řediteli korporátního marketingu. Pod jeho vedením tu Samsung zároveň od května restrukturalizoval své marketingové oddělení, které se nově dělí na čtyři týmy: brand marketing, PR & CSR, retail marketing a brand insight.

Doležel v Samsungu pracuje od roku 2015, kdy nastoupil na pozici senior channel marketing specialist. Plánoval společně s obchodními partnery marketingové kampaně zaměřené na chytré telefony, tablety, nositelná zařízení a bezdrátová sluchátka, vedl obchodní jednání a připravoval marketingové aktivity, plánoval propagační akce a vytvářel rozpočty. Od roku 2019 je v tuzemské pobočce Samsung Electronics ve funkci campaign & channel marketing manager, ve které řídil komplexní marketingové kampaně pro mobilní zařízení. Dlouhodobě se v Samsungu věnuje rozvoji a podpoře mobilního gamingu a esportu, mezi poslední aktivity patří mimo jiné první reklama realizovaná v Česku a na Slovensku v herním multiverzu Roblox určeném pro generaci Z.

Samsung na Robloxu

První českou kampaň v herní platformě Roblox připravila pro Samsung agenturní skupina Publicis Groupe

Doležel absolvoval bezpečnostní studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze a poté působil od roku 2013 jako marketingový specialista na juniorní i seniorní úrovni v České spořitelně.