První ročník celodenní konference o budování značek proběhne v úterý 5. března od 9.00 do 15.30 v Divadle pod Palmovkou. Nabídne celkem jedenáct přednášek pro všechny, kteří hledají inspiraci pro řešení vlastních značek. Program konference s láskou připravuje Taste Lovebrand.

Brand Restart
Ač jde o první ročník Brand Restartu, jde o rozšíření zaběhnutých konferencí ze série „restartů“ pořádaných agenturou Taste. “Vzhledem k tomu, že jsme se loni spojili s Lovebrandem, dávalo nám smysl rozšířit Data, SEO, PPC a Social Restart o další tematickou konferenci. Ostatně i Honza Páv s Matezem Jindrou mají s konferencemi bohaté zkušenosti,“ upřesňuje Jan Tichý z agentury Taste.
Tématem prvního ročníku jsou byznysové změny. Aby byly úspěšné, musí se vždycky dít v souladu se značkou. Jinak jí můžou spíš uškodit. Ať už se jedná o rebranding, nové směřování marketingové strategie nebo obrat ve firemní kultuře. O tom všem bude řeč v rámci jedenácti inspirativních přednášek.
Vedle Honzy Páva a Mateze Jindry mezi řečníky vystoupí například Petr Rubáček z design studia Remembership, Filip Šimoník z Ambiente, který pohovoří o obnově cukrárny Myšák, Daniel Klíma z Queensu, který bude mluvit o nastartování kampaní v Instagram Stories, či spoluzakladatel agentury Brain One Roman Zámečník, který shrne proměny komunikace značky Vivantis.