Kreativní agentura Brandmark rozšířila svůj tým o nové seniorní account directory a art directorku. O klienty a vedení projektů Brandmarku se nově starají Klára Jahodová a Milan Hrazánek, do kreativního oddělení přibyla Iveta Bendová. „Personální posílení je součástí dlouhodobé strategie Brandmarku dodávat komplexní řešení klientům od vzniku značek až po jejich komunikaci. Reflektujeme tak potřeby trhu v době, kdy roste poptávka i po větších kampaních a po zkušených lidech v agenturách,“ uvedl majitel Brandmarku Marek Bouška.
Jahodová do Brandmarku zamířila z velkých agentur, kde postupně působila na pozici senior account manager pro klienty jako Vodafone (McCann), Air Bank (Ogilvy) nebo Sanofi (Publicis). V Brandmarku má aktuálně na starosti Pragovku, Čerstvě utrženo, Grandhotel Pupp, projekt Třídímolej.cz nebo start komunikace kosmetiky B.U a Str8.
Hrazánek přišel z Konektoru, kde působil jako account pro klienty ČMSS nebo Dáme jídlo. Věnuje se mimo jiné správě nativního systému Idvertorial a sportovnímu projektu Díky, trenére. V Brandmarku se stará o zakázky pro společnost CPI, Artesu nebo o nově připravované projekty a tendry.
Bendová vystudovala grafický design na Fakultě designu a umění Ladislava Sutnara na plzeňské univerzitě a zaměřuje se na tvorbu identity, typografii a sazbu, ale věnuje se i autorské ilustraci. Mimo jiné působila jako lektor kurzu grafických programů na Scholastice.

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“
