Brandmark má dva nové accounty i art directorku

Do kreativní agentury nastoupili Klára Jahodová, Milan Hrazánek a Iveta Bendová.

Milan Hrazánek, Klára Jahodová, Iveta Bendová

Milan Hrazánek, Klára Jahodová, Iveta Bendová

Kreativní agentura Brandmark rozšířila svůj tým o nové seniorní account directory a art directorku. O klienty a vedení projektů Brandmarku se nově starají Klára JahodováMilan Hrazánek, do kreativního oddělení přibyla Iveta Bendová. „Personální posílení je součástí dlouhodobé strategie Brandmarku dodávat komplexní řešení klientům od vzniku značek až po jejich komunikaci. Reflektujeme tak potřeby trhu v době, kdy roste poptávka i po větších kampaních a po zkušených lidech v agenturách,“ uvedl majitel Brandmarku Marek Bouška.

Jahodová do Brandmarku zamířila z velkých agentur, kde postupně působila na pozici senior account manager pro klienty jako Vodafone (McCann), Air Bank (Ogilvy) nebo Sanofi (Publicis). V Brandmarku má aktuálně na starosti Pragovku, Čerstvě utrženo, Grandhotel Pupp, projekt Třídímolej.cz nebo start komunikace kosmetiky B.U a Str8.

Hrazánek přišel z Konektoru, kde působil jako account pro klienty ČMSS nebo Dáme jídlo. Věnuje se mimo jiné správě nativního systému Idvertorial a sportovnímu projektu Díky, trenére. V Brandmarku se stará o zakázky pro společnost CPI, Artesu nebo o nově připravované projekty a tendry.  

Bendová vystudovala grafický design na Fakultě designu a umění Ladislava Sutnara na plzeňské univerzitě a zaměřuje se na tvorbu identity, typografii a sazbu, ale věnuje se i autorské ilustraci. Mimo jiné působila jako lektor kurzu grafických programů na Scholastice.