Brandovou strategii Husky připravila brněnská digitální agentura In creative

Cílem brandové strategie bylo odlišit tradiční českou outdoorovou značku od konkurence.

Zaměnitelnost jednotlivých brandů nejen na sociálních sítích byla pro In creative zásadní výzvou

Zaměnitelnost jednotlivých brandů nejen na sociálních sítích byla pro agenturu In creative zásadní výzvou

Tým In creative se značkou Husky spolupracoval už dřív v několika oblastech digitálního marketingu. Staral se o správu výkonnostního marketingu, SEO optimalizaci a tvorbu blogu i dalšího obsahu pro web. „Protože k marketingu vždy přistupujeme komplexně, nemohli jsme si nevšimnout velmi snadné zaměnitelnosti jednotlivých českých outdoorových brandů. Rozhodli jsme se proto připravit pro Husky cestu, jak se odlišit, aby ji zákazník rozpoznal na první dobrou,“ uvedl CEO In creative Jakub Horáček.

Komunikační manuál jako návod k odlišení

Značka Husky si od svého založení organicky buduje svoji pozici, doposud ale postrádala jednotný návod na komunikaci napříč marketingovými kanály. „Vytvořením komunikačního manuálu často zahajujeme spolupráce s našimi klienty. Ujasníme si při jeho tvorbě pozici značky a sjednotíme podobu veškerých komunikačních výstupů, které budeme následně tvořit buď my, nebo spolupracující specialisté na straně klienta,“ doplnil Horáček.

Komunikační manuál Husky na 57 stranách názorně popisuje klíčové informace a pravidla komunikace značky

Komunikační manuál Husky na 57 stranách názorně popisuje klíčové informace a pravidla komunikace značky

Brandový výzkum se stovkami respondentů

Komunikační manuál Husky vychází z dat o cílové skupině, které marketéři In creative získali od stovek respondentů. „Data jsou zásadní pro vytvoření komunikace přímo na míru zákazníkům. Využili jsme kvantitativní dotazování i focus group s loajálními zákazníky, abychom zjistili třeba i to, co pro ně značka Husky znamená,“ prozradil Horáček.

Výsledkem je pak jasně stanovený ekosystém komunikace, který souzní s potřebami cílové skupiny a zároveň se odlišuje od komunikace konkurenčních značek.

„Husky má teď k dispozici odrazovou platformu pro tvorbu jednotné a distinktivní komunikace, na níž mohou specialisté postavit strategie jednotlivých marketingových kanálů a kampaní,“ uzavřel Jakub Horáček z agentury In creative, která se zabývá nastavením brandové strategie i komplexním digitálním marketingem pro velké mezinárodní klienty ale i menší e-shopy.

Text je součástí placené spolupráce s agenturou In creative