Pivovary Staropramen uvedly pod značkou Braník nové pivo Sládek, určené pouze pro hospody a restaurace. Jedná se o spodně kvašené pivo českého typu, které má výrazné chmelové aroma. Uvařené je z pozdní odrůdy chmelu s vyššími výnosy, která je často používána pro druhé, někdy i pro závěrečné chmelení piva.
„Sládek bude jednou z hlavních hvězd letošní letní roadshow Braníku ve spojení s rádiem Blaník. Během července a srpna budou každý týden na základě přání posluchačů vybrány dvě lokality kam dorazí nejen točené pivo, ale také občerstvení a doprovodný hudební program,” uvedla Petra Chovancová, manažerka značky Braník.
V maloobchodních řetězcích má Braník aktuálně čtyři zastoupení - Braník Světlý, Jedenáctku, Ležák a od letošního května nově i Braník Černý. Své výrobky se Staropramen loni rozhodl v on-trade, tedy přímo v místě spotřeby, podpořit vytvořením vlastní sítě hospod, nazval je Branický Výčep. Koncept navazuje na tradici klasických hospod v novějším a modernějším pojetí.
Podpora prodeje v hospodách a restauracích má své opodstatnění, protože podle údajů samotných pivovarů i Českého svazu pivovarů a sladoven právě on-trade klesá, naopak stabilně se drží off-trade, tedy prodeje v řetězcích. Stoupá zejména obliba ležáků, nealkoholických pivních mixů a nápojů v plechovkách. Na vině odlivu prodejů v hospodách jsou podle obchodníků zejména státní regulace, kromě zavedení elektronické evidence tržeb především zákaz kouření v hospodách.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
