“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Britský Iceland začal v Česku prodávat online, přes Košík.cz

Sortiment supermarketu Iceland

Část sortimentu supermarketu Iceland

Britský supermarket Iceland zahájil v Česku prodej přes internet. Nebude mít vlastní e-shop, svůj sortiment nabízí od pondělí 11. března prostřednictvím online supermarketu Košík.cz. Spolupráce je výhradní. V nabídce na Košíku je 120 mražených a chlazených produktů z Icelandu, konkrétně maso včetně ryb, ovoce a zelenina, hotová jídla včetně vegetariánských variant, mléčné výrobky, zmrzliny nebo moučníky. Produkty budou dováženy přímo z Velké Británie. V Česku Iceland provozuje sedm supermarketů to v Praze a středních Čechách. Spojení s Košíkem mu umožní dostat se k dalším. “Portfolio produktů budeme společně ladit,“ podotkl Tomáš Jeřábek, šéf Košíku. Jako Icelandu se s Košíkem loni spojily český Delmart a italský Wine Food.