Anglický řetězec Iceland, který se specializuje na mražené zboží, ve čtvrtek 1. června znovuotevřel svou prodejnu v pražských Lukách u stanice metra. Interiér je koncipován v novém designu, do kterého Iceland postupně přeměňuje všechny prodejny. V Česku má celkem sedm poboček, poslední byla otevřena letos v únoru na Chodově. Změnou prošlo i logo, které se změnilo z červeno oranžové na bílo červenou.
Interiér má být prosvětlenější, čistší a také má disponovat lepší navigací pro zákazníky. Rebrandingem postupně projde i zbytek prodejen Icelandu, Česko je navíc po britském Claphamu první zemí sítě, kde se nový design pilotoval. Zda v letošním roce otevře Iceland v Česku další prodejny, není jasné. „Zatím není jasné, kolik prodejen v letošním roce otevřeme. Rozjednané máme tři další pražské lokality, bližší informace však nemohu podat,“ řekl Retailku v únoru Petr Olša, jednatel Icelandu v Česku.
Nová prodejna zároveň do prodejen uvedla 250 produktových novinek. Nabízí 60 nových druhů zmrzlin a nanuků. Pro grilování je připraveno 18 novinek. Kromě novinek Iceland standardně prodává pečivo a zeleninu, lokální produkty, trvanlivé zboží a britské speciality. V nabídce má zejména zmrazená hotová jídla, například domácí italskou pizzu, masové výrobky či burgery, vegetariánská jídla, dorty, různé druhy cheesecaků či zákusky.