Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Brkl se vrací do Tiscali, vede nový klientský servis

Tým, který Jan Brkl buduje, bude k dispozici nadnárodním a významným inzerentům.

Jan Brkl

Jan Brkl

Do internetového vydavatelství Tiscali Media nastoupil Jan Brkl, posledních šest let obchodní ředitel online mediazastupitelství AdActive. V Tiscali bude řídit nově založené oddělení, které má garantovat servis pro nadnárodní a významné inzertní klienty. Nabízet jim přitom bude mix služeb vydavatele online médií Tiscali Media, majetkově spřízněného mediazastupitelství Arbomedia a výkonnostní agentury Performio. Brkl už v Tiscali pracoval, v letech 2009 až 2011 jako ředitel obchodního oddělení.