V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

Brněnská Aetna hlásí hned čtyři nové tváře

Do agentury nastupují Martin Zavadil, Martina Fojtů, Hana Plachetková a Lubomír Peška.

Nové tváře v agentuře Aetna

Nové tváře v agentuře Aetna: zleva Hana Plachetková, Martin Zavadil, Martina Fojtů, Lubomír Peška

Brněnská strategicko-kreativní agentura Aetna představuje zkraje letošního roku hned čtyři posily svého týmu - dvě v grafickém studiu, jednu do onlinu a jednu na PR a content.

Do agentury přichází Martin Zavadil, který se stane novým digital project managerem a bude mít na starosti řízení projektů v oblasti online a sociálních sítí. Přichází z nadnárodní společnosti Hempel, kde se staral o evropské výkonnostní kampaně, předtím prošel i agenturami Cheil nebo Socialsharks.

Posilou pro public relations a content je Martina Fojtů, jež přichází z PR oddělení Masarykovy univerzity. Bude mít na starosti vedení magazínů, blogů, obsahu na sociální sítě a zároveň publicitu klientů agentury.

Do grafického studia míří Hana Plachetková, která se rozhodla změnit po sedmi letech agenturu a přechází z Ideal Graphics, a Lubomír Peška, jenž v minulých letech pracoval pro Obsahovou agenturu nebo Zoner Software.

„V minulém roce jsme se přesvědčili, že v krizi je obzvlášť důležité mít v týmu seniorní lidi. Díky nim jsme turbulentním rokem propluli s dobrými ekonomickými výsledky a podařilo se nám získat několik významných klientů. I proto si můžeme dovolit teď posílit tým,“ shrnuje zakladatel a majoritní vlastník agentury Aetna Pavel Doležal.