Marketingovou agenturu IMPnet se sídlem v Brně, která na českém trhu působí 11 let, loni doplnili čtyři noví pracovníci. Na pozici projektové manažerky nastoupila Eva Jurčíková, která několik let vedla marketing firmy Vašenároky.cz a je aktivní členkou PR Klubu, specialista na PPC Vojtěch Audy, kreativní copywriterka Anna Rybníčková a také stážista Daniel Ječmínek.
IMPnet (IMP v názvu je zkratka z Internet Marketing Partner) má aktuálně přes 20 zaměstnanců a spolupracujících externistů a navzdory koronakrizi navázala loni spolupráci s více než 30 novými klienty. Marketingové služby nově dodává moravské rodinné firmě Nábytek Mikulík, brněnské restauraci Viet Palace, výrobci koupelen Hopa, rodinnému Vinařství Foukal, e-shopu Army Market, tiskárně SRP reklama či producentu krabičkových diet Zdravé stravování ze Strážnice na Moravě.
„Většina nových partnerství vznikla z dokončených projektů webových stránek a e-shopů, které mělo na starosti naše technické oddělení. V roce 2020 jsme pro naše klienty vytvořili přes 25 webů, e-shopů či aplikací a dalších projektů na míru,“ říká majitel a obchodní ředitel agentury Lukáš Bryksa. Firma vytvořila třeba e-shop pro stavební stroje Manek či web pro developera All Inclusive Development.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
