Brněnská agentura IMPnet přibrala lidi i klienty

Noví v agentuře jsou Eva Jurčíková, Anna Rybníčková, Vojtěch Audy a Daniel Ječmínek.

Nové tváře v agentuře IMPnet

Nové tváře v agentuře IMPnet: zleva Eva Jurčíková, Anna Rybníčková, Vojtěch Audy

Marketingovou agenturu IMPnet se sídlem v Brně, která na českém trhu působí 11 let, loni doplnili čtyři noví pracovníci. Na pozici projektové manažerky nastoupila Eva Jurčíková, která několik let vedla marketing firmy Vašenároky.cz a je aktivní členkou PR Klubu, specialista na PPC Vojtěch Audy, kreativní copywriterka Anna Rybníčková a také stážista Daniel Ječmínek.

IMPnet (IMP v názvu je zkratka z Internet Marketing Partner) má aktuálně přes 20 zaměstnanců a spolupracujících externistů a navzdory koronakrizi navázala loni spolupráci s více než 30 novými klienty. Marketingové služby nově dodává moravské rodinné firmě Nábytek Mikulík, brněnské restauraci Viet Palace, výrobci koupelen Hopa, rodinnému Vinařství Foukal, e-shopu Army Market, tiskárně SRP reklama či producentu krabičkových diet Zdravé stravování ze Strážnice na Moravě.

„Většina nových partnerství vznikla z dokončených projektů webových stránek a e-shopů, které mělo na starosti naše technické oddělení. V roce 2020 jsme pro naše klienty vytvořili přes 25 webů, e-shopů či aplikací a dalších projektů na míru,“ říká majitel a obchodní ředitel agentury Lukáš Bryksa. Firma vytvořila třeba e-shop pro stavební stroje Manek či web pro developera All Inclusive Development.