V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Brněnská Media Age uvádí své nové logo i vizuál

Nová vizuální identita agentury Media Age: explikace loga

Nový styl Media Age je založený na kontrastu, logotyp je minimalistický, černobílý. Škála doplňkových pastelových barev má do identity vnášet emoce, svěžest a hravost

Brněnská komunikační agentura Media Age, která na českém reklamním trhu působí téměř 15 let, si vytvořila nový brand spolu s logem a vizuální identitou. Aktuální styl má líp odrážet široké portfolio služeb marketingového fullservisu, který agentura klientům nabízí, v první fázi na webu a na sociálních sítích.

„Od roku 2005 ušla Media Age pořádný kus cesty. Naše staré logo se podobalo šroubovici DNA a značka se jeho prostřednictvím odkazovala k vývoji, který agenturu čekal. Za těch 15 let jsme se vyvinuli v komunikační agenturu s jasným rukopisem a pohledem na věc,“ prohlašuje majitel a ředitel agentury David Blažek. „Chtěli jsme, aby nová identita jasně promlouvala o naší práci. Kdo zná každodenní agenturní praxi, ví, že je nekonečně rozmanitá. Přání a potřeby klientů jsou pokaždé jiné. My jim prostřednictvím kvalitní strategie, kreativy a grafického designu dáváme dokonalou formu, která má jiskru fantazie, ale i řád, smysl a účelnost. Tyto přednosti pak využíváme napříč všemi komunikačními kanály. Našim klientům tak pomáháme stát se lídry trhu. A tuto pozici si udržet,“ doplnil.

Nová vizuální identita agentury Media Age: logo

Nové logo i jeho tvarosloví jsou kontrastní: „Neopracované jádro reprezentuje klientovy potřeby, první nápad a počátek spolupráce, dokonalý kruh představuje formu a konkrétní zpracování, tedy odpověď na klientovo zadání. Typografie stojí na bezpatkovém písmu Source Sans Pro navrženého Paulem D. Huntem pro Adobe Systems.“

Nová vizuální identita agentury Media Age: animace loga

Nová vizuální identita agentury Media Age: animace loga

Nová vizuální identita agentury Media Age: explikace

Nová vizuální identita agentury Media Age: explikace

Nová vizuální identita agentury Media Age: vizitky

Nová vizuální identita agentury Media Age: vizitky

Nová vizuální identita agentury Media Age: web

Nová vizuální identita agentury Media Age: web

Media Age je fullservisová komunikační, strategická a kreativní agentura. Sídlí v Brně, kde funguje i divize Media Age Digital. Mezi klíčové klienty agentury patří Státní zemědělský intervenční fond, Ministerstvo zemědělství ČR, Statutární město Brno, Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava, Phonexia, Producto či JRD. Media Age je certifikovaným členem Asociace komunikačních agentur (AKA).