Pozor: jitřní newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí.

Brněnská Ogilvy přebírá komunikaci Netboxu

Brněnský tým Ogilvy

Brněnský tým Ogilvy

Netbox, poskytovatel internetového připojení a provozovatel televize Kuki, si vybral pro řízení své komunikace brněnskou pobočku agentury Ogilvy. Firma dosud PR řešila interně. Letní PR kampaň bude cílit na nové i stávající zákazníky. “Naším cílem je vytvořit kampaň, jejímž prostřednictvím poděkujeme stávajícím zákazníkům a staneme se pro ně ideálním partnerem i pro další roky,” uvedl marketingový ředitel Netboxu Lukáš Pazourek. Letos si značka připomíná 20 let.

Komunikaci bude mít na starosti tým ve složení Marek Turoň, Květa Felklová a strategic director Tomáš Kadlec. „Chystáme se vydat opomínaným směrem vzdělávání v internetové bezpečnosti a dát tak klasickému PR nový rozměr,“ nastínil managing director brněnské Ogilvy Roman Valla.