Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Brněnská tiskárna má vizuál i kampaň od Cognita

Kampaní i redesignem webu Cognito sjednocuje roztříštěné podznačky tiskárny Point CZ.

Brněnská digitální agentura Cognito připravila pro tiskárnu Point CZ, taktéž z Brna, redesign původního webu a také celou kreativu kampaně pro print i venkovní reklamu a video pro hlavní prodejní sezónu. Cognito chce kampaní pro tiskárnu oslovit nejen jednotlivce - například rodiče, kteří si vytvoří fotokalendář svých dětí -, ale především i zájmové skupiny a spolky. Orientace na novém webu má být snazší a vzhled má korespondovat s videem.

Leták tiskárny Point CZ

Leták tiskárny Point CZ

Podzimní kampaň jde ruku v ruce s redesignem webových stránek. Cílem bylo sladit roztříštěný vizuální styl a začít přehledně komunikovat subbrandy klienta, uvedl Petr Kašpar zodpovědný za novou vizuální identitu tiskárny. Tiskárna Point CZ má hlavní značku Point4me Easy pro jednotlivce, Point4me Profi pro segment B2B, v sezónních kampaních se vedle toho komunikovaly názvy jako Udelejsikalendar.cz, přičemž jednotlivé podznačky na sebe vizuálně neodkazovaly.

Kreativní tým Cognita reprezentují Lenka Stehlíková (zcela vlevo) a Petr Kašpar

Zleva Lenka Stehlíková, Eliška Saktorová, Petr Kašpar a Eliška Špačková z Cognita

Jednoduše online

  • Klient: Point CZ
  • Agentura: Cognito
  • Mediamix: online, print, out-of-home