Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Brněnská tiskárna má vizuál i kampaň od Cognita

Kampaní i redesignem webu Cognito sjednocuje roztříštěné podznačky tiskárny Point CZ.

Brněnská digitální agentura Cognito připravila pro tiskárnu Point CZ, taktéž z Brna, redesign původního webu a také celou kreativu kampaně pro print i venkovní reklamu a video pro hlavní prodejní sezónu. Cognito chce kampaní pro tiskárnu oslovit nejen jednotlivce - například rodiče, kteří si vytvoří fotokalendář svých dětí -, ale především i zájmové skupiny a spolky. Orientace na novém webu má být snazší a vzhled má korespondovat s videem.

Leták tiskárny Point CZ

Leták tiskárny Point CZ

Podzimní kampaň jde ruku v ruce s redesignem webových stránek. Cílem bylo sladit roztříštěný vizuální styl a začít přehledně komunikovat subbrandy klienta, uvedl Petr Kašpar zodpovědný za novou vizuální identitu tiskárny. Tiskárna Point CZ má hlavní značku Point4me Easy pro jednotlivce, Point4me Profi pro segment B2B, v sezónních kampaních se vedle toho komunikovaly názvy jako Udelejsikalendar.cz, přičemž jednotlivé podznačky na sebe vizuálně neodkazovaly.

Kreativní tým Cognita reprezentují Lenka Stehlíková (zcela vlevo) a Petr Kašpar

Zleva Lenka Stehlíková, Eliška Saktorová, Petr Kašpar a Eliška Špačková z Cognita

Jednoduše online

  • Klient: Point CZ
  • Agentura: Cognito
  • Mediamix: online, print, out-of-home