Brněnská digitální agentura Cognito připravila pro tiskárnu Point CZ, taktéž z Brna, redesign původního webu a také celou kreativu kampaně pro print i venkovní reklamu a video pro hlavní prodejní sezónu. Cognito chce kampaní pro tiskárnu oslovit nejen jednotlivce - například rodiče, kteří si vytvoří fotokalendář svých dětí -, ale především i zájmové skupiny a spolky. Orientace na novém webu má být snazší a vzhled má korespondovat s videem.
„Podzimní kampaň jde ruku v ruce s redesignem webových stránek. Cílem bylo sladit roztříštěný vizuální styl a začít přehledně komunikovat subbrandy klienta,“ uvedl Petr Kašpar zodpovědný za novou vizuální identitu tiskárny. Tiskárna Point CZ má hlavní značku Point4me Easy pro jednotlivce, Point4me Profi pro segment B2B, v sezónních kampaních se vedle toho komunikovaly názvy jako Udelejsikalendar.cz, přičemž jednotlivé podznačky na sebe vizuálně neodkazovaly.
Jednoduše online
- Klient: Point CZ
- Agentura: Cognito
- Mediamix: online, print, out-of-home
Sdílejte