Brněnské Optimio hlásí čtyři nové specialisty

Do agentury přišli Jana Tošnarová, František Lorenc, Martin Struška a Eva Jurčíková.

Ani koronakrize nezastavila reklamní agenturu Optimio v náboru nových zaměstnanců. V květnu a červnu agentura své řady rozšířila o čtyři nové členy, každého do jiného oddělení. Aktuálně má agentura už 31 zaměstnanců, oproti loňsku tak její tým narostl víc než o polovinu.

Jana Tošnarová

Jana Tošnarová

Jana Tošnarová nastoupila do týmu pro sociální média, kde má na starosti správu výkonnostních reklam na sociálních sítích. Dřív pracovala pro ROI Hunter, kde se podílela na projektech pro klienty Footshop, Maternia, Tesco, Mall.cz či Studio Moderna. Mimo agenturu pak působila v Astratexu.

František Lorenc

František Lorenc

Obchodní tým rozšířil František Lorenc, je na pozici account manažera a pečuje o nové i stávající klienty. V minulosti pracoval na pozici PPC specialisty pro Google a Sklik, řešil i reklamy na sociálních sítích, grafiku, content či SEO.

Martin Struška

Martin Struška

Specialista na PPC Martin Struška má nově v agentuře na starosti kampaně v sítích Google a Sklik. Dřív pracoval v Proficiu, kde pod něj spadaly výkonnostní i brandové kampaně pro významné klienty jako Zetor, Gumotex, Klimatex, Adrop nebo Comfor.

Eva Jurčíková

Eva Jurčíková

Interní marketing agentury dostala na starost Eva Jurčíková, která posledních šest let pracovala jako marketingová a PR manažerka pro brněnskou společnost Vašenároky.cz. Mimo jiné se ve spolupráci s deníkem Blesk podílela na projektu Ombudsman Blesku a je aktivní členkou PR Klubu.