
Martina Zoubková
Do brněnské online marketingové agentury Optimio nastoupila Martina Zoubková, specialistka na zbožové srovnávače a e-mailing. Rozšiřuje nejen tým specialistů na PPC, ale svými zkušenostmi otevírá i nové možnosti pro růst firmy v oblasti klientského e-mailingu. Bude se tak věnovat newsletterovým kampaním klientů a stane se tak prvním členem nového oddělení.
Zoubková má vystudované Knihovnictví a informační studia na Masarykově univerzitě. Posledních pět let pracovala v IT Studiu, kde měla na starost zbožové srovnávače, e-mailing, linkbuilding a analýzy klíčových slov. Během pracovní praxe dosáhla na několik marketingových certifikací: „Mezi nejpraktičtější certifikáty, které se mi podařilo získat, řadím ty od Heureky a Mergada.“ Optimio, které je na trhu od roku 2009, s ní tak má už 31 zaměstnanců.

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Kecy & politika odchází z Gazetista. CNC už podcastu nevyplácí peníze a tvrdí, že ho vlastní

Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR
