
Ludmila Svitálková přichází do Optimia z agentury RobertNemec.com
Digitální marketingová agentura Optimio, která sídlí v Brně, se rozrostla na 20 lidí. Nejnovějším jejím přírůstkem je specialistka na PPC Ludmila Svitálková. Ta se specializuje na srovnávače zboží, je certifikovanou specialistkou Heureky. „Můžeme nabídnout expertizu v oblasti srovnávačů zboží, které jsou pro spoustu klientů klíčovým nástrojem prodeje,” říká Jan Bindr, který Optimio vede, a spolu s Markem Žáčkem vlastní. Agenturu založili v roce 2009, od roku 2016 je prémiovým partnerem Googlu. Spravuje kampaně desítkám klientů v Česku, Slovensku a zahraničí. Mezi dlouhodobé klienty patří Veletrhy Brno, Solitea, Omega Pharma i jiné agentury.
Svitálková přichází po třech letech v agentuře RobertNemec.com, kde pracovala jako seniorní konzultantka PPC a SEO. Vystudovala Finanční matematiku na Masarykově univerzitě. V Optimiu se má věnovat klientům z oblasti B2C, kterými jsou Ráj šití, Sportobchod, Kentlucky, Agrobio nebo Bikemax.

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
