V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Brněnské Optimio rozšířilo tým na 20 lidí

Ludmila Svitálková

Ludmila Svitálková přichází do Optimia z agentury RobertNemec.com

Digitální marketingová agentura Optimio, která sídlí v Brně, se rozrostla na 20 lidí. Nejnovějším jejím přírůstkem je specialistka na PPC Ludmila Svitálková. Ta se specializuje na srovnávače zboží, je certifikovanou specialistkou Heureky. „Můžeme nabídnout expertizu v oblasti srovnávačů zboží, které jsou pro spoustu klientů klíčovým nástrojem prodeje,” říká Jan Bindr, který Optimio vede, a spolu s Markem Žáčkem vlastní. Agenturu založili v roce 2009, od roku 2016 je prémiovým partnerem Googlu. Spravuje kampaně desítkám klientů v Česku, Slovensku a zahraničí. Mezi dlouhodobé klienty patří Veletrhy Brno, Solitea, Omega Pharma i jiné agentury.

Svitálková přichází po třech letech v agentuře RobertNemec.com, kde pracovala jako seniorní konzultantka PPC a SEO. Vystudovala Finanční matematiku na Masarykově univerzitě. V Optimiu se má věnovat klientům z oblasti B2C, kterými jsou Ráj šití, Sportobchod, Kentlucky, Agrobio nebo Bikemax.