Brněnská digitální agentura Proficio se přestěhovala do větších kanceláří - na adrese Za Divadlem 586/2 se přesunula o dvě patra níž - a její řady rozšířilo sedm nových tváří.
Tým PPC posílil o Adama Funioka, který přichází z agentury Besteto a má za sebou též dva roky zkušeností v online parfumerii Notino, kde se vypracoval z pozice marketingového specialisty na vedoucího týmu affiliate a marketplace. V Proficiu bude mít na starost správu a optimalizaci kampaní PPC.
Na optimalizaci vyhledávacích kampaní se vrhne také Jan Musil, který přichází z agentury Optimio. Spolupracovat na mailingových kampaních a PPC bude Petra Kociánová, která se dřív starala o SEO, PPC a copywriting pro e-shop Gavri.
Kateřina Ambrozová vyměnila projektový management v oblasti IT a gamingu za pozici v UX. Noví jsou i lidé v obsahovém týmu. Textování a správě sociálních sítí se bude věnovat Alexandra Bendová z olomoucké agentury Madnest. Ke grafikům se přidali Petr Prokop z InCreative a Marie Dorušková.
Pro klienty v Proficiu - patří k nim Ytong, Velux, Zetor, Konica Minolta, Student Agency či Gumotex - tak momentálně pracuje přes 50 lidí. „V roce 2019 chceme více rozvíjet své zastoupení v Praze, Bratislavě a Vídni. Chceme se také soustředit na exportní aktivity našich klientů a posílit vlastní videoprodukci,“ plánuje Petr Halík, který agenturu založil v roce 2013.