Brněnské studio David Geč mění svůj název na B tým. „Když jsem před deseti lety toto studio zakládal, nemohl jsem přijít na odpovídající název. Všechny návrhy mi přišly rádoby kreativní a neautentické. Pojmenovat studio po sobě bylo tehdy nejlepší volbou. Navíc klienti viděli, že za studiem stojí konkrétní osoba, na kterou se mohou vždy obrátit,“ vysvětluje šéf studia David Geč. „Velká část podobných studií a poradců ve světě brand buildingu o sobě tvrdí, že jsou nejlepší. Tuhle soutěž o největší ego hrát nechceme. Navíc nám nepřijde fér, že jsou béčka dlouhodobě diskriminovaná. Rádi bychom tomuto názvu dali význam, který si zaslouží. Máme velké plány,“ prohlašuje Geč.
Označení B v novém názvu je také odkaz na Brno, druhé největší město Česka. „Název je vícevrstevný a každý si v něm najde to svoje. Nebereme se moc vážně a rádi si ze sebe děláme legraci. Věříme, že klienti poznají kvalitu z naší odvedené práce,“ říká umělecký šéf studia Radoslav Cichý.
Studio za více než 10 let práce vytvořilo několik vizuálních identit, jimiž pomohlo klientům s nastavením strategie, obsahu a designu. Kromě velkých brandingů má na kontě množství webových stránek, kampaní a obalového designu. Mezi největší úspěchy patří vítězství v mezinárodní soutěži World Beer Awards 2019 se sadou etiket pro pivovar Richard nebo první cena za etikety Vinařství Rozařín v soutěži Obal roku. Mezi další vlajkové projekty studia se řadí Filharmonie Brno a její festival Moravský podzim, tradiční cigaretové papírky Vážka, IT holding Solitea či Vzdělávací institut pro Moravu (VIM). Spolupracovalo též s hejtmanem Jihomoravského kraje Janem Grolichem nebo se SAB Aerospace.