Josef Šlerka a Tomáš Pluhařík byli hosty dnešního PR Brunche, tradiční setkání v pražském Karlíně se tentokrát zaměřilo na automatizaci v PR. Přehrajte si videozáznam celé akce.

Brněnský Metropolitan přebírá Pocket Media

Brněnský Metropolitan

Brněnský Metropolitan

Novým vydavatelem tištěného měsíčníku Brněnský metropolitan se stala firma Pocket Media, kterou vlastní Kristýna Tieku Lamplotová. Vzešla vítězně z uzavřeného tendru města Brno, jehož se účastnilo pět oslovených firem. Předchozím vydavatelem byla od roku 2009 agentura Strategic Consulting. Důvodem, proč s ní smlouva skončila, byly pochybnosti města ohledně dodržování závazků vyplývajících z této smlouvy.

Brněnský Metropolitan pod novým vydavatelem dostal od dubnového vydání novou podobu, jinak organizovanou inzerci a nové řazení PR textů do tematických rubrik. Náklad dosahuje 200.000 výtisků, je přímo distribuován do všech 195.000 domácností moravské metropole. Pocket Media kromě toho produkuje kulturního průvodce Kam v Brně, průvodcem novou gastronomií Food Drink Brno i další průvodce To je Brno