Brněnští Skinners si na PR vybrali FYI Prague

Agentura pomůže se zahraniční expanzí, komunikací i s další spoluprací s komunitami.

Skinners

Skinners vyrábějí ponožkoboty

Brněnský výrobce ponožkobot Skinners zahájil spolupráci s agenturou FYI Prague. Ta by jí od listopadu měla pomáhat se strategicky řízenou komunikací a celkovou profilací. Zaměřit se chce i na podporu plánované zahraniční expanze a budování vztahů se stakeholdery a komunitami.

Značce Skinners pomohly dvě úspěšné crowdfundingové kampaně na Kickstarteru, které dostaly její ponožkoboty do 120 zemí světa, za šest let se jich prodalo přes 700.000 párů. Letos firma představila nové barefoot tenisky Skinners Walker. Podpořila ji kampaň a českém HitHitu. Ta se stala druhou nejúspěšnější kampaní na portálu a cíl překonala čtrnáctkrát.

Úspěch kampaně s sebou nese i potřebu strategicky řízené komunikace, kterou zastřeší právě FYI Prague. „Příběh naší značky je silný a pro nás i velmi osobní. Proto jsme hledali někoho, kdo nám ho pomůže komunikovat dál, a to nejen směrem k médiím, ale i našim zákazníkům a komunitám, se kterými chceme úzce spolupracovat,“ uvádí Michal Presse, marketingový ředitel Skinners. „Z našeho pohledu jde o lovebrand, jehož sílu ukazují i úspěšné kampaně na českém i zahraničním trhu,“ doplňuje Jan Řezáč, zakladatel FYI Prague.

Letos se chce Skinners etablovat jako globální značka na americkém trhu a plánuje také expanzi do Německa, kde vidí velký potenciál rozvoje. Na českém trhu chce upevňovat a rozšiřovat své působení a oslovovat další komunity a nové cílové skupiny. „Rádi bychom oslovili další okruh příznivců z řad fitness komunit i bojových či extrémních sportů,“ zakončuje Michaela Steinhauser, spoluzakladatelka Skinners.