Brnu s návrhem PR kampaně pomáhají studenti

Studenti z PR Gangu se podílí na kampani Brna na Evropské hlavní město kultury 2028.

PR Gang

PR Gang

Město Brno zapojuje studenty vysokých škol do realizace PR kampaně pro kandidaturu na Evropské hlavní město kultury v roce 2028. Zástupci města si do toho slibují kreativní uchopení autentických témat z prostředí studentského světa. Kampaň zastřeší studentská agentura PR Gang, která dlouhodobě umožňuje vysokoškolským studentům pracovat na reálných zakázkách pod dohledem odborníků z PR a marketingu.

„Brno je studentským městem, proto spojení s PR Gangem vnímáme jako přirozené. Mladí přinášejí inspiraci a neotřelý pohled do naší kampaně,“ věří Marek Fišer, radní pro oblast kultury Magistrátu města Brna. „Navíc dnešní studenti budou v roce 2028, kdy připadne titul Evropského hlavního města kultury na některé z měst Česka, tvořit top management a budou tak důležitou součástí města.“

PR Gang nabízí studentům reálné zakázky už třetím rokem. Za dobu šesti semestrů rozšířil spolupráci se všemi brněnskými univerzitami, na kterých se vyučuje firemní komunikace, marketing či PR. V aktuálním akademickém roce přichází za studenty kromě aktivit podporujících kandidaturu města Brna i s praktickými workshopy velkých značek jako IBM či Notino.

„Stěžejním úkolem PR Gangu je vtáhnout studenty do praxe a poskytnout jim možnost pracovat na reálných projektech. Společně s vyučujícími a reálnými klienty dáváme mladým lidem příležitost podílet se na zajímavých kampaních od samého začátku. Vnímáme, že je pro ně motivující ovlivňovat dění ve městě, kde studují. Proto máme obrovskou radost, že se partnerem našeho projektu stává právě město Brno,“ vysvětluje Petr Lesenský, majitel agentury Lesensky.cz, která za nápadem studentského projektu PR Gang stojí a od jeho vzniku jej dotuje.

PR Gang v letošním akademickém roce rozšiřuje aktivity směrem k praktickým workshopům pro studenty. Ve spolupráci s partnery realizuje lekce pro studenty, na kterých obohatí své dovednosti z oblasti sociálních sítí, tvorby contentu či komunikace s médii. Na jaro 2020 plánuje PR Gang už čtvrtou panelovou diskusi se špičkami v oboru PR a marketingu. Mezi panelisty se v předchozích ročnících představili třeba ředitelka Ogilvy PR Dita Stejskalová, šéf marketingu Notina Oldřich Dostál či odborník na influencer marketing Adam Zbiejczuk. Diskuse s experty se koná vždy na půdě Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity, jejíž pedagogové Jan TomandlJaroslav Čuřík se na organizaci akce podílejí.