Na pozici account manager do agentury AMI Communications nastoupila Šárka Brožová. Dosud pracovala sedm let v agentuře Crest Communications pro klienty z oblasti spotřebitelského marketingu. V AMI povede tříčlenný tým, s nímž se má starat o rychloobrátkové klienty včetně značek Nescafé, Caro a Granko nebo projekt L’Oréal Pro ženy ve vědě. Brožová vystudovala jazykovou školu Kent College v Sydney a následně pokračovala studia v oboru cestovní ruch na australské Holmes College.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Naked Attraction s místními účastníky
Nahá seznamka na Óčku bude mít česko-slovenskou verzi, televize rozjela castingy
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
Tentokrát ani nikdo nekandidoval