Na pozici marketingového manažera softwarové společnosti eWay System, zaměřené na vývoj specializované nadstavby pro customer relationship management (CRM) pro poštovního klienta Microsoft Outlook, nastoupil Jan Brychta. Bývalý šéfredaktor Digizone.cz po sloučení webu se sesterskou Lupou působil ve vydavatelství Internet Info jako jeho editor, než ho minulý měsíc vystřídal Filip Rožánek.
„Nehledali jsme klasického markeťáka, naše služby chceme propagovat spíš pomocí exkluzivního contentu,“ vysvětluje výběr nového kolegy jednatel eWay System Jan Lalinský. Firma vznikla před 11 lety jako ryze český projekt, dnes má stovky klientů po celém světě a disponuje i pobočkou v americkém Kansas City.
„Content marketing je stále poměrně mladou disciplínou a zrovna CRM systémy nejsou tím nejpřitažlivějším tématem pro tvorbu zajímavého příběhu, jehož prostřednictvím navíc musíte zaujmout potenciální klienty a přesvědčit je o výhodách prezentovaného produktu. Chystaný projekt tak vnímám jako ojedinělou možnost dokázat, že dobrý obsah může vzniknout v rámci takřka libovolného segmentu,“ doplnil Brychta, jak chce rozvíjet marketing eWay System. Marketingem se ve firmě zabývá šestice lidí.