
Jan Brýna
Do týmu Petera Podolinského v agentuře Business Factory nastoupil v červnu na pozici jednoho z client partnerů Jan Brýna. Přišel z mediální agentury Dentsu Aegis, kde pracoval v digitální divizi Isobar jako manažer sociálních sítí. Zkušenosti na podobných pozicích získával i ve skupinách GroupM a Publicis. V týmu prodejců reklamy na Facebooku, Googlu a také Instagramu se teď v Business Factory bude starat především o mezinárodní klienty reklamní platformy ROI Hunter v rámci Evropské unie.
„Naším cílem bylo do tří let odbavit reklamní inzerci v Česku na Facebooku v hodnotě 750 milionů Kč. Tento objem se nám podaří realizovat v letošním roce v rámci regionu Evropské unie a podle současné dynamiky stále věřím, že stanoveného cíle dosáhneme i v Česku,“ prohlašuje Petr Jelínek, šéf pražské kanceláře Business Factory.
Brýna je po Janu Svátkovi dalším, kdo opustil Isobar nedlouho poté, co Dentsu Aegis Network letos koupila rostoucí skupinu digitálních agentur Adexpres.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
