Obsahová agentura Bubble Lukáše Kořínka spouští projekt Bsnap, s cílem propojit značky s externími tvůrci fotografií, videí i textů zveřejňovaných na internetu. Jedná se o platformu, která umožní agentuře využít násobně víc lidí a rozmanitější nabídku, přičemž je platí jen za konkrétní výstupy, o které klienti projeví zájem. „Sami bychom nikdy nebyli schopni nabídnout značkám tak širokou škálu rozmanitého obsahu. Bsnap je tedy logický krok jak dát smysl spolupráci s externisty. Zároveň je to taky šance pro spoustu neznámých tvůrců,” říká majitel Bubblu Kořínek.
V současné době má Bubble pro Bsnap vytipovaných přes 150 lidí, kteří jsou aktivní na různých sociálních sítích a zaměřují se na fotku, video, text nebo další mikroobsah. Se čtyřiceti z nich už zahajuje spolupráci na prvních sedmi projektech a k rozdělení má pro ně řádově stovky tisíc korun za první měsíc běhu projektu.
Projekt má v agentuře na starosti Jakub Mařík, který do Bubble nově nastoupil na ozici content scout & curator. „Jakubův úkol je hledat na sociálních sítích talentované lidi. Nezávisle na tom, kolik mají followers nebo jaké aktuální pozornosti v online světě dosahují. Tyto lidi poté zaštítíme naším jménem, zázemím Bubble a spojíme je s firmami pro které budou tvořit obsahu na míru. Tým Bsnapu se postará o celý projekt od začátku do konce jak z pohledu klienta, tak obsahového tvůrce,“ popisuje Lukáš Kořínek.
Před nástupem do Bubble Mařík spoluzaložil projekt #Najforever, který spojuje skupinu předních českých bloggerek a jejich přátel. Provozuje také vlastní e-shop Typoland.cz. Dříve pracoval v Boomerang Publishing jako grafik, kde se podílel na tvorbě firemních časopisů. V rámci projektu Bsnap bude Bubble s tvůrci obsahu organizovat události a pro různé značky školení zaměřené na tvorbu a šíření obsahu na sociálních sítích.