Firemní blog maloobchodní společnosti Tchibo v Česku s lednem mění svého dodavatele. Pro Tchibo bude obsahovou strategii blogu a jeho další online komunikaci nově zajišťovat agentura Bubble Lukáše Kořínka, která zvítězila ve dvoukolovém tendru, jehož se zúčastnilo celkem pět agentur. Dosavadním dodavatelem byla Vice Digital.
„Tchibo Blog patří na našem trhu k tomu nejlepšímu, co v content marketingu můžete vidět a hlavně číst,“ věří Martin Pistulka, content director Bubblu, pod jehož vedením se má online magazín dál rozvíjet. Nové má být pojetí článků, koncepce webové platformy, víc lokálních fotek. Dál taky větší propojení s e-shopem Tchiba či užší integrace se sociálními sítěmi. „Velký důraz klademe na práci s mediálním rozpočtem, na zvýšení návštěvnosti blogu a jeho propagaci,“ doplnil Pistulka.
„Tchibo Blog bude nyní mnohem osobnější. Nechceme obecně psát o tom, proč je sexy nosit podprsenku pod průsvitným svrškem, ale chceme, aby opravdová žena, která nemá míry modelky, šla, vyzkoušela to a napsala o tom. Chceme, aby značka Tchibo postupně získávala názor na běžné věci, které zažívají naše čtenářky,“ prohlásila Adriana Šnajdrová z Tchibo Praha.