Provozovatel rychlého občerstvení McDonald’s oživil svůj kanál na videowebu YouTube. Ve spolupráci s agenturou Bubble pro něj vytváří pravidelný obsah. „Každý měsíc chceme zveřejnit zhruba čtyři videa. Máme připravenou asi desítku obsahových formátů – od McChallenges až po Cooking Talk Show –, abychom je mohli namíchat vždy, jak McDonald’s potřebuje a jak to bude diváky zajímat. Komunikace kvality nebo variability nabídky je pro nás důležitá, vždy je ale na prvním místě to, aby to lidi bavilo,“ popisuje Jiří Markvart, senior idea maker agentury Bubble.
„Facebook, Instagram, mobilní aplikace, display reklama… YouTube je pro nás dalším krokem, jak mít k našim zákazníkům blíž a dovést je doslova až do naší kuchyně, mrazáku nebo za pokladny – prostě všude, kam by se chtěli podívat. Skrze několik zábavných formátů jim chceme představit naše hodnoty, ale třeba i vyvrátit mýty, které o nás kolují,“ přiblížila Aleksandra Kovacevic, senior marketing manager z McDonald’s.
„Na českém a slovenském trhu je zatím jen málo značek, které se rozhodly naplno šlápnout do vytváření pravidelného obsahu pro YouTube. S Mekáčem spolupracujeme přes tři roky a jsem rád, že si nás pro tento projekt vybrali a my se tak s naší produkcí, kreativním a mediálním týmem můžeme naplno věnovat našemu prvnímu většímu YouTube always-on projektu,“ doplnil šéf Bubble Lukáš Kořínek.