Společnost BubbleStar CZ, nabízející v Česku a na Slovensku značku takzvaného bublinkového čaje Bubbleology, spustila vlastní online magazín nazvaný Mojebubbleology.cz, který připravuje online marketingová agentura MarketUp. Internetový titul následuje tištěný B2C čtvrtletník Bubbleology!, který už značka vydává.
Obsahová strategie online magazínu vychází podle agentury MarketUp z letos nově nastavené celkové komunikační strategie Bubbleology, která má klást důraz na britský původ a aktivní životní styl.
„Mezi hlavní cíle připravovaného online magazínu bude posílení povědomí o značce u cílové skupiny 18+, sbírání leadů, motivace pro registraci do věrnostního klubu, propagace akcí na pobočkách a využití čtenářského publika pro další komunikaci v rámci online marketingu,“ prozrazuje obsahový stratég MarketUp Martin Peška. Magazín by měl podle něj nabídnout zajímavosti o značce, články o účincích čajů, o zdravém životním stylu a soutěže.
Bubbleology již s agenturou spolupracuje v oblasti výkonnostního online marketingu.