Agentura Kaspen / Jung von Matt vytvořila tento spot pro Budějovický Budvar a je to příběh založený na patriotismu a obdivu k národnímu hokejovému týmu - k mistrům světa.
Ukazuje, co je člověk schopen udělat jen na hokeji, když se raduje z vítězství - chovat se hystericky, zpívat s davem, skákat radostí...
Minimalistické ztvárnění „osekané“ na to podstatné. Kreativní ředitel Lester Tullett spolupracoval na produkci s Bistro Films.
Kampaň kandiduje na ocenění Nejlepší pivní reklama (Best Beer Ad) na letošním reklamním festivalu PIAF 2011 [web piaf.cz], který proběhne 11. až 12. 5. v Praze.
Jako čtenáři Médiáře můžete hlasovat, která reklama se nejvíc líbí vám. Soutěžní spoty budeme zveřejňovat postupně v tomto týdnu. Ohodnoťte spot tady.