V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Bulvární deník Blesk zaštítil prodej doplňků stravy v lékárnách

Nejprodávanější tuzemský deník, bulvární Blesk propůjčil svou značku prodeji doplňků stravy. Pod značkou Blesk lékárna budou od dubna k dostání přibližně v 700 lékáren po celém Česku. Objednat lze také přes e-shop, dovoz stojí od 39 Kč. Základní řada zahrnuje čtyři produkty, další dva mají být uvedeny v průběhu roku. Výhradním výrobcem je společnost Simply You Pharmaceuticals. Prodej přes internet zajišťuje Česká apotéka.

Aktuální nabídka brandu Blesk lékárna

Aktuální nabídka brandu Blesk lékárna

„Trh doplňků stravy zahrnuje desítky typů produktů. Vybrali jsme ty, které patří mezi nejvyhledávanější a zároveň nejužívanější našimi čtenáři. Navíc chceme oslovit širokou skupinu zákazníků a pomoci jim při řešení zdravotních obtíží i prevenci,“ přibližuje Jakub Kouřil, brand manažer komerčních aktivit mediálního domu Czech News Center.

„Většina uživatelů doplňků stravy používá současně více druhů – jeden na klouby, druhý například pro dostatečné množství hořčíku v těle a třetí za účelem posílení imunity. Často musíte na pokrytí denní dávky užít i několik tobolek denně. Z tohoto důvodu přinášíme na trh takové produkty, které jsou svým složením natolik vyvážené a kvalitní, že postačí pouze jedna tableta denně. Balení tedy lidem vystačí na dostatečně dlouhou dobu,“ tvrdí.