Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Bulvární deník Blesk zaštítil prodej doplňků stravy v lékárnách

Nejprodávanější tuzemský deník, bulvární Blesk propůjčil svou značku prodeji doplňků stravy. Pod značkou Blesk lékárna budou od dubna k dostání přibližně v 700 lékáren po celém Česku. Objednat lze také přes e-shop, dovoz stojí od 39 Kč. Základní řada zahrnuje čtyři produkty, další dva mají být uvedeny v průběhu roku. Výhradním výrobcem je společnost Simply You Pharmaceuticals. Prodej přes internet zajišťuje Česká apotéka.

Aktuální nabídka brandu Blesk lékárna

Aktuální nabídka brandu Blesk lékárna

„Trh doplňků stravy zahrnuje desítky typů produktů. Vybrali jsme ty, které patří mezi nejvyhledávanější a zároveň nejužívanější našimi čtenáři. Navíc chceme oslovit širokou skupinu zákazníků a pomoci jim při řešení zdravotních obtíží i prevenci,“ přibližuje Jakub Kouřil, brand manažer komerčních aktivit mediálního domu Czech News Center.

„Většina uživatelů doplňků stravy používá současně více druhů – jeden na klouby, druhý například pro dostatečné množství hořčíku v těle a třetí za účelem posílení imunity. Často musíte na pokrytí denní dávky užít i několik tobolek denně. Z tohoto důvodu přinášíme na trh takové produkty, které jsou svým složením natolik vyvážené a kvalitní, že postačí pouze jedna tableta denně. Balení tedy lidem vystačí na dostatečně dlouhou dobu,“ tvrdí.