Asociace komunikačních agentur vydala svou ročenku za období 2018. Ta poprvé obsahuje komplet případových studií vítězných prací výroční soutěže Effie s komentáři porotců. Stahujte zdarma.

Bulvární Sedmička zvyšuje náklad na 300 tisíc, prodává v průměru 122 tisíc kusů na vydání

Vydavatelství Empresa Media oznámilo, že zvyšuje tištěný náklad bulvárního týdeníku Sedmička na 300 tisíc kusů. Podle údajů vydavatele totiž zájem o titul stoupá číslo od čísla: prvního vydání se prodalo 93 tisíc výtisků, druhého 110 tisíc, třetího 124 tisíc a čtvrtého téměř 171 tisíc, tedy v průměru 122 tisíc kusů na jedno číslo.

Někdejší regionální grátis noviny Sedmička převzala Empresa Media od Mladé fronty oficiálně 1. srpna, už den nato vyšel titul ve změněné podobě, jako bulvární časopis.