Rezervujte si datum: na úterý 22. ledna 2019 chystáme další Digiveletrh. Bude to už pátá výroční přehlídka novinek digitálních agentur. Ty zapsané v našem katalogu budou mít účast výhodnější.

Bulvární Sedmička zvyšuje náklad na 300 tisíc, prodává v průměru 122 tisíc kusů na vydání

Vydavatelství Empresa Media oznámilo, že zvyšuje tištěný náklad bulvárního týdeníku Sedmička na 300 tisíc kusů. Podle údajů vydavatele totiž zájem o titul stoupá číslo od čísla: prvního vydání se prodalo 93 tisíc výtisků, druhého 110 tisíc, třetího 124 tisíc a čtvrtého téměř 171 tisíc, tedy v průměru 122 tisíc kusů na jedno číslo.

Někdejší regionální grátis noviny Sedmička převzala Empresa Media od Mladé fronty oficiálně 1. srpna, už den nato vyšel titul ve změněné podobě, jako bulvární časopis.