Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

Burda uvádí časopis pro milleniály About

Magazín pro netradiční čtenáře má zprvu vycházet dvakrát ročně, později dle jejich zájmu.

Titulní stránka prvního vydání časopisu About

Titulní stránka prvního vydání časopisu About

Vydavatelství Burda Praha přichází na trh s novým časopisem, titulem About. Bude vycházet dvakrát za rok a obsah založí “na tvorbě mladých a talentovaných umělců”, reportážích o nich a workshopech s nimi. Zaměří se přitom na takzvané milleniály. “Většinu informací hledají na sociálních sítích nebo ve specifických tištěných titulech. Podle zahraničních zkušeností mezi nimi ale stoupá poptávka po netradičních lifestylových publikacích, které se vymykají konceptu mainstreamových médií,” popisuje vydavatel trend, který následuje. About vzniká podle zahraničních titulů Frankie, Turris Babel, Cut či Caboodle.

Šéfredaktorem a autorem projektu je Jan Štěpánek, který v Burdě vedl časopis pro muže Maxim, než ho vydavatelství zavřelo. Základem jeho týmu je širší skupina autorů, kteří s časopisem budou spolupracovat na jednorázových projektech. Na přípravě a výrobě prvního čísla spolupracovali fotografové Johana Pošová, David Turecký, Antonín Jirát, typografka Petra Dočekalová, návrhářky z uskupení Czechia, Lucie Vacková, ilustrátoři Patrik Antczak, Taja Spassková nebo set designérka Andrea Katonová. Art directorkou časopisu je Mariana Jirátová.

První číslo časopisu vyjde 15. března v nákladu 20.000 výtisků, bude mít 132 stran, za 139 Kč. Distribuovat se bude v tradiční síti, ale také ve vybraných concept storech, kavárnách a bistrech. Periodicita se má do budoucna řídit zájmem čtenářů. Předchozí časopisovou novinku Loving, plánovanou také dvakrát ročně, ukončila loni Burda po prvním čísle.