Společnost Caroda nově napojila do své reklamní sítě Inview Advertising vydavatelství Economia a Burda International CZ a mediazastupitelství Impression Media. Ty přes ní začaly využívat programatický prodej reklamního prostoru v podobě videa. Síť Inview Advertising, která funguje čtyři měsíce, tak umožňuje programatický nákup videoreklamy u víc než 70 webů v Česku a na Slovensku a zvýšila zásah na 11 milionů uživatelů. Nabízí instream, outstream a display bannery, a to podle standardů IAB.

Internetové hovory z Hradu
Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Poslechněte si nový rozhovor
Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Po "vlně reakcí od veřejnosti"
Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací

Portál recykluje texty jiných titulů