Společnost Caroda nově napojila do své reklamní sítě Inview Advertising vydavatelství Economia a Burda International CZ a mediazastupitelství Impression Media. Ty přes ní začaly využívat programatický prodej reklamního prostoru v podobě videa. Síť Inview Advertising, která funguje čtyři měsíce, tak umožňuje programatický nákup videoreklamy u víc než 70 webů v Česku a na Slovensku a zvýšila zásah na 11 milionů uživatelů. Nabízí instream, outstream a display bannery, a to podle standardů IAB.

V čem se média mohou přiblížit labelům
Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

"Bylo to málo? Ještě přidám!"
Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!

Poslechněte si podcast Médiáře
„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Pro videoarchiv i živé vysílání