Společnost Caroda nově napojila do své reklamní sítě Inview Advertising vydavatelství Economia a Burda International CZ a mediazastupitelství Impression Media. Ty přes ní začaly využívat programatický prodej reklamního prostoru v podobě videa. Síť Inview Advertising, která funguje čtyři měsíce, tak umožňuje programatický nákup videoreklamy u víc než 70 webů v Česku a na Slovensku a zvýšila zásah na 11 milionů uživatelů. Nabízí instream, outstream a display bannery, a to podle standardů IAB.

Předplatné tu stojí od 199 do 319 Kč
Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Proč se odchází z médií
Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Čerstvá data o sociálních sítích
AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Z Leo Burnett, Ogilvy či ze Symbia