Společnost Caroda nově napojila do své reklamní sítě Inview Advertising vydavatelství Economia a Burda International CZ a mediazastupitelství Impression Media. Ty přes ní začaly využívat programatický prodej reklamního prostoru v podobě videa. Síť Inview Advertising, která funguje čtyři měsíce, tak umožňuje programatický nákup videoreklamy u víc než 70 webů v Česku a na Slovensku a zvýšila zásah na 11 milionů uživatelů. Nabízí instream, outstream a display bannery, a to podle standardů IAB.

První vyloučení za 30 let klubu
Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Odstartuje 8. února
Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

Ulrych a Oravčíková povýšili
TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

Do čela nového týmu pro social media
Po Malinovi přešel z McCannu do Publicis Groupe David Bárta

Po 15 letech opustil Nielsen Admosphere