Na vysokoškoláky a absolventy cílí 3. ročník akce Nakafe, jež proběhne 25. dubna v Praze, Brně a Frýdku-Místku. Šestnáct členů Asociace komunikačních agentur (AKA) otevře brány zájemcům v rámci akce, již loni navštívilo 500 zájemců o práci v komunikaci. Vstup je grátis, lze přijít od 17 či od 19 hodin. „Počet návštěvníků z loňska překonáme,“ předpokládá Marek Hlavica, výkonný šéf AKA.

Burda hlásí tržby o 13 % nižší, zisk ztrojnásobila

Vydavatelství lifestylových časopisů Burda Praha, tuzemská pobočka německé matky Hubert Burda Media, vykázalo za loňský rok 2017 pokles tržeb o 13 %. „Stalo se tak zejména z důvodu uzavření dlouhodobě ztrátových titulů na konci roku 2016,“ připomíná firma, která tehdy přestala vydávat časopisy Maxim či InStyle. Loňský zisk před zdaněním Burdě v Česku naopak vzrostl víc než trojnásobně, a to na 28,1 milionu Kč z 8,7 milionu rok předtím. „Nárůst ziskovosti není způsoben pouze zvyšováním efektivity našeho provozu, ale zejména využíváním výnosového potenciálu našich silných značek Elle, Marianne, Marie Claire, Apetit a dalších. Stále populárnější jsou také naše tradiční nákupní akce Shopping Fever a Dny Marianne, které se významně podílejí na našem pozitivním finančním vývoji,“ přiblížil finanční ředitel Budy Praha Martin Fraj.

„Finanční výsledky potvrzují správnost naší strategie soustředění se na silné lifestylové mediální značky,“ je přesvědčena generální ředitelka Burdy Praha Petra Fundová. „Rozvíjíme nejen tisková média a už tradiční akce pro čtenářky, ale významně investujeme i do rozvoje internetových platforem.“ Burda Praha vydává čtyřicítku časopisů, provozuje řadu webů, organizuje eventy.