Po půl roce končí spolupráce internetové divize časopisového vydavatelství Burda Media 2000 s prodejcem reklamy Impression Media. Začala letos 1. ledna, skončit má k 30. červnu. „Vidíme ukončení spolupráce jako optimální řešení. Dohoda je uzavřena na přátelské bázi,“ uvedl obchodní ředitel Burda Media 2000 Lukáš Polák. Prodej reklamy na internetu si hodlá Burda zajišťovat sama.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval