Burda International získává v Rumunsku veškeré aktivity Sanoma Hearst. Zhruba čtyřicítkou časopisů a čtyřicítkou webů bude zasahovat víc než třetinu tamních žen žijících ve městech. Ke svým značkám jako je titul o jídle Practic în bucătărie, titul o dekoru Casa Lux, časopis pro ženy Ioana či hobby titul Grădina mea de vis přiřadí tamní verze mezinárodních časopisů Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, Marie Claire, Esquire, Men’s Health, Auto Motor & Sport nebo National Geographic.
Burda International působí celkem v 17 zemích (střední a východní Evropa včetně Česka - tady od Sanomy momentálně přebírá vydávání měsíčníku Marie Claire, Asie), zaměstnává přes 2.400 lidí a vydává více než 230 časopisů, zároveň provozuje řadu digitálních projektů.

Šéfredaktorem Hrotu je Pavel Štrunc, povede web i tištěný měsíčník

Jakub Železný už v ČT nebude moderovat Události. Střídá ho Josef Kvasnička

Umělá inteligence už pronikla do většiny médií
