V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Burda koupila všechny časopisy a weby Sanomy v Rumunsku

Burda International získává v Rumunsku veškeré aktivity Sanoma Hearst. Zhruba čtyřicítkou časopisů a čtyřicítkou webů bude zasahovat víc než třetinu tamních žen žijících ve městech. Ke svým značkám jako je titul o jídle Practic în bucătărie, titul o dekoru Casa Lux, časopis pro ženy Ioana či hobby titul Grădina mea de vis přiřadí tamní verze mezinárodních časopisů Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, Marie Claire, Esquire, Men’s Health, Auto Motor & Sport nebo National Geographic.

Burda International působí celkem v 17 zemích (střední a východní Evropa včetně Česka - tady od Sanomy momentálně přebírá vydávání měsíčníku Marie Claire, Asie), zaměstnává přes 2.400 lidí a vydává více než 230 časopisů, zároveň provozuje řadu digitálních projektů.