Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Burda opět chystá slevový nákupní víkend s časopisem Elle

Loňský Elle Fashion Shopping Weekend. Repro: elle.cz

Loňský Elle Fashion Shopping Weekend. Repro: elle.cz

Vydavatelství Burda Media 2000 za týden odstartuje akci Elle Fashion Shopping Weekend, do které se zapojí přes 1.000 značkových obchodů. Lidé v nich mohou po dva dny nakupovat se slevovými kupony z časopisu Elle se slevou až 50 %. Tentýž projekt vydavatelství organizuje v rámci časopisu Marianne. Dny Marianne zúčastněným firmám loni přinesly tržby 290 milionů Kč.

Akce s časopisem Elle se uskuteční ve dnech 17. až 19. května v obchodech po celé České republice. Při loňském projektu bylo uplatněno 18.500 slevových kupónů, což je o 3.500 více než v roce 2011. Hodnota reklamní kampaně na projekt Elle Fashion Shopping Weekend loni meziročně vzrostla o 1,3 milionu Kč na 7,3 milionu.

Při loňském projektu Dny s Marianne, celkově jejich dvanáctém ročníku, bylo uplatněno 274.000 slevových kuponů. Rok předtím to bylo 247.000 kuponů, akce se přitom zúčastnilo 4.200 obchodů, jimž třídenní slevy přinesly na tržbách celkem 296 milionů Kč.

Dny s Marianne patří mezi největší české magazínové nákupní akce. Slevové kupony prostřednictvím svých titulů nabízí také vydavatelství Astrosat, které slevy předloni poskytlo v časopise Gurmet. Vydavatelství Mladá fronta pak ve stejném roce uspořádala akci Nákupy s Maminkou. Pravidelné slevové akce pod názvem Nákupy Ona Dnes připravuje i mediální dům Mafra.