Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Burda prodala Motor-Presse Bohemia časopis Autohit

Po třinácti letech na českém trhu mění motoristický čtrnáctideník Autohit vydavatele, od Burdy Praha přechází na konkurenční Motor-Presse Bohemia, tuzemskou pobočku německého vydavatelství. Součástí kontraktu je i web Autohit.cz a související aktivity. První číslo ryze českého titulu Autohit vyšlo v roce 2000, nyní tiskne 23.000 kusů na vydání a prodává zhruba 17.500. Web v září navštívilo necelých 38.000 lidí.

Posledním číslem Autohitu pod hlavičkou Burdy Praha bylo 23/2013, které vyšlo 25. října. Odteď se česká pobočka německé Burdy, která nedávno koupila od Sanomy licenci na tuzemské vydání francouzské Marie Claire, hodlá soustředit na ženské tituly.

„Doba nás nutí k přesnější orientaci celého našeho portfolia vydávaných titulů,” podotkla šéfka místní pobočky Burdy Petra Fundová. “Autohit je kvalitní časopis se zavedenou značkou, ale možnosti spojení s ostatními tituly Burdy Praha se hledaly jen obtížně.