Burda v Česku přebírá contentovou agenturu C3

Českou pobočku kreativní obsahové agentury C3 Creative Code & Content přebírá firma Komunikace 2000, sesterská firma vydavatelské společnosti Burda International CZ. Informoval o tom právě mediální dům Burda s tím, že s C3 propojí své místní aktivity. Obě firmy patří do téhož německého koncernu Hubert Burda Media.

„Pražská C3 doposud patřila jedinému společníkovi C3 Creative Code & Content z Berlína, odkud byla řízena. Nově bude jeho celý podíl v české dceřiné firmě C3 Creative Code & Content převeden pod společnost Komunikace 2000. Pražská C3 bude na českém trhu operovat nezávisle. S berlínskou C3 však bude volněji spolupracovat i nadále,“ píše Burda obchodním partnerům.

Agentura i mediální dům mají zároveň dál pracovat na svých vlastních reklamních projektech a propojit se jen tehdy, když bude jejich spolupráce dávat smysl klientovi. Pak mu nabídnou strategii, kreativu a taky prostor v konkrétním médiu Burdy.

Spolupráce obou subjektů má zahrnout print, digital a eventy. „Pro efektivní spolupráci s C3 přizpůsobíme strukturu svého obchodního a projektového oddělení,“ přibližuje šéfka Burdy v Česku Petra Fundová. „Díky spolupráci s Burdou se před námi otvírají nové možnosti, jak pracovat s obsahem, kreativními formáty a médii,“ věří kreativní ředitel C3 Andrej Štuk.

Burda vydává hlavně časopisy Elle, Marie Claire, Marianne či Chip. C3 vznikla v roce 2016 jako globální obsahová agentura pro Škodu Auto. Mezi její další klienty patří Česká spořitelna, Globus, Eset, Subway či CBRE.