Českou pobočku kreativní obsahové agentury C3 Creative Code & Content přebírá firma Komunikace 2000, sesterská firma vydavatelské společnosti Burda International CZ. Informoval o tom právě mediální dům Burda s tím, že s C3 propojí své místní aktivity. Obě firmy patří do téhož německého koncernu Hubert Burda Media.
„Pražská C3 doposud patřila jedinému společníkovi C3 Creative Code & Content z Berlína, odkud byla řízena. Nově bude jeho celý podíl v české dceřiné firmě C3 Creative Code & Content převeden pod společnost Komunikace 2000. Pražská C3 bude na českém trhu operovat nezávisle. S berlínskou C3 však bude volněji spolupracovat i nadále,“ píše Burda obchodním partnerům.
Agentura i mediální dům mají zároveň dál pracovat na svých vlastních reklamních projektech a propojit se jen tehdy, když bude jejich spolupráce dávat smysl klientovi. Pak mu nabídnou strategii, kreativu a taky prostor v konkrétním médiu Burdy.
Spolupráce obou subjektů má zahrnout print, digital a eventy. „Pro efektivní spolupráci s C3 přizpůsobíme strukturu svého obchodního a projektového oddělení,“ přibližuje šéfka Burdy v Česku Petra Fundová. „Díky spolupráci s Burdou se před námi otvírají nové možnosti, jak pracovat s obsahem, kreativními formáty a médii,“ věří kreativní ředitel C3 Andrej Štuk.
Burda vydává hlavně časopisy Elle, Marie Claire, Marianne či Chip. C3 vznikla v roce 2016 jako globální obsahová agentura pro Škodu Auto. Mezi její další klienty patří Česká spořitelna, Globus, Eset, Subway či CBRE.

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“
